• OMX Baltic−0,44%301,07
  • OMX Riga−0,61%881,51
  • OMX Tallinn−0,18%2 063,36
  • OMX Vilnius0,18%1 194,64
  • S&P 5000,56%6 016,25
  • DOW 300,62%42 476,99
  • Nasdaq 0,62%19 642,03
  • FTSE 1000,22%8 853,82
  • Nikkei 2250,9%38 885,15
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,38
  • OMX Baltic−0,44%301,07
  • OMX Riga−0,61%881,51
  • OMX Tallinn−0,18%2 063,36
  • OMX Vilnius0,18%1 194,64
  • S&P 5000,56%6 016,25
  • DOW 300,62%42 476,99
  • Nasdaq 0,62%19 642,03
  • FTSE 1000,22%8 853,82
  • Nikkei 2250,9%38 885,15
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,38
  • 10.02.16, 07:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Beyoncé laul kasvatas ettevõtte müüki 33 protsenti

USA toidukett Red Lobster sai ootamatult edukaks, kui popstaar Beyoncé mainis ettevõtte nime oma uues laulus. Toiduketi müüginumbrid kasvasid suisa 33 protsenti, vahendab Bloomberg.
Beyoncé (vasakul) ja Coldplay laulja Chris Martin (paremal)
  • Beyoncé (vasakul) ja Coldplay laulja Chris Martin (paremal)
  • Foto: epa
Nimelt andis Beyoncé möödunud laupäeval, päev enne NFLi finaalkohtumist ehk Super Bowli välja uue singli „Formation“, kus mainitakse Red Lobsterit. Ettevõtte juht Kim Lopdrup lausus, et uus laul levis sotsiaalmeedias kiiresti ning muu hulgas muutus ühtäkki populaarseks ka Red Lobsteri nimi.
Kui varem pole Super Bowl ettevõttele Lopdrupi sõnul eriti edu toonud, tõusid nüüd nende müüginumbrid võrreldes 2015. aasta sama ajaga tervelt 33 protsendi võrra.
„On suurepärane nädal. Me poleks iial oodanud, et saame nii popiks vestlusteemaks,“ lausus Red Lobsteri juht Kim Lopdrup, kel polnud enda sõnul aimugi, et popstaar tema ettevõtte nime oma uues laulus mainib.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 29 p 15 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele